נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מיקום הכי מומלץ למלון בברלין?

מלון בברלין

סגרתם טיסה לברלין ואתם מתלבטים איזה מלון להזמין? רגע אחד לפני שאתם לוחצים על "אשר הזמנה", ריכזנו לפניכם את רשימת הלוקיישנים הכי אטרקטיביים בעיר, שיהפכו כל חופשה לבלתי נשכחת. בהצלחה וחופשה נעימה!

 

מלונות בברלין

ברלין היא עיר שיש בה הכל מהכל וככזו היא מתאימה לכל סגנון של חופשה והיצע המלונות בהתאם – מלונות יוקרתיים ברמה של 5 כוכבים לצד הוסטלים למטיילים בתקציב נמוך וכל מה שביניהם. בנוסף, אם חשבתם שמרכז העיר הוא המקום היחיד שווה ללון בו, תחשבו שוב – יש המון שכונות מעניינות, שיאפשרו לכם להכיר את ברלין האמיתית ולחסוך לא מעט כסף. לפניכם טעימה קטנה…

מלון בברלין

מיטה (Mitte) – למי שמבקר לראשונה בעיר

אם אתם רוצים לחוות אותה במלוא העוצמה, מרכז העיר הוא האזור בו הכל קורה – היסטוריה, תרבות, חנויות, מסעדות, מוזיאונים, מקומות בילוי והמון אטרקציות תיירותיות. אמנם הלינה יקרה יותר, אך תוכלו להכיר וליהנות מהעיר, גם בפרק זמן קצר.

מוקדי תיירות: אי המוזיאונים, מגדל הטלוויזיה, שער ברנדנבורג כאן, הרייכסטאג, אלכסנדרפלאץ.

 

כיכר פוטסדאמר (Potsdamer Platz) – לחובבי קניות

אזור זה מתאים למי שאוהב את החופשה שלו בניחוח אורבני, בדגש על חווית קניות טובה, בתי קפה מדליקים ומסעדות קונספט מיוחדות ומוכן לוותר על סצנת חיי לילה תוססת. גם כאן, המחירים יקרים יותר ביחס לשכונות אחרות בעיר, אבל החוויה מדהימה.

מוקדי תיירות: הרחוב עצמו (המון חנויות וקניון עצום), מרכז סוני, מגדל קולהוף,

 

פרידריכסהיין (Friedrichshain) – חיי לילה בברלין

מי שהיה שייך בעבר לחלקה המזרחי של העיר, וככזה – עמוס היסטוריה ואתרי מורשת, נחשב כיום למרכז חיי הלילה של העיר עם שפע מועדונים, מקומות בילוי ואירועי תרבות, לרבות הופעות חיות וקונצרטים.

מוקדי תיירות: גלריית איסט סייד, פארק פרידריכסהיין, שדרות קרל מרקס, מתחם RAW-Gelände.

מלון בברלין

וודינג (Wedding) – לינה בתקציב נמוך

אזור זה יפתיע אתכם לטובה אם אתם רוצים לראות את ברלין מנקודת מבטם של ברלינאים אמיתיים, במחירים הרבה יותר שפויים. מה בנמצא? מסעדות אותנטיות, פארקים ציבוריים, שווקי רחוב, מבשלות בירה ומבנים עתיקים יפהפיים.

מוקדי תיירות: שיכון Siedlung Schillerpark, כלא פלוצנזה, אגם פלוצנזה, פארק Volkspark Rehberge, הרובע הבלגי.

 

פרנצלאואר ברג (Prenzlauer Berg) – ברלין למשפחות

מה שנראה במבט ראשון כמו שכונת מגורים אמידה, הוא אזור מדהים לנופש משפחתי וגם אנשי עסקים ימצאו אותו מהנה, כיוון שהוא מאפשר ליהנות מברלין, עם הרבה פחות רעש – מרחבים ירוקים, מתקני שעשועים, מרכזי תרבות, ארכיטקטורה, מועדונים ובתי קפה.

מוקדי תיירות: למעלה מ-300 מונומנטים, מאואר פארק, שוק הפשפשים, אתר ההנצחה של חומת ברלין.

לסיכום, התשובה לשאלה "איזה מקום הכי מומלץ ללינה בברלין?" אינדיבידואלית – יש בברלין המון שכונות מסקרנות ולכל אחת מהן יתרונות וקסם משלה. העיקר, מומלץ לבחור בהקדם כדי ליהנות ממחירים אטרקטיביים.

מלון בברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מלונות
מלונות בברלין
6 המלונות הכי טובים בברלין

ברלין ידועה כאחת הערים הכי תוססות באירופה ובכלל, מדובר באחד הלוקיישנים הכי מוצלחים לחופשה, קצרה או ארוכה, בכל עונה