נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול קרוואנים בארץ – איך מתחילים לתכנן?

טיול קרוואנים בישראל

אוהבים לטייל? רוצים להכיר את ישראל האמיתית מזווית ייחודית ומעניינת? טיול קרוואנים עם קרוואן העמק תפור עליכם! מדובר בחוויה מרגשת ומיוחדת בה השליטה בידיים שלכם – מתי יוצאים, היכן מטיילים, איזה פלייליסט יתנגן ברקע ומול איזה נופים תתעוררו. אבל לפני שאתם יוצאים לדרך, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי להבטיח טיול מהנה ובלתי נשכח.

 

טיול קרוואנים – להתגלגל לאן שתרצו

טיול קרוואנים הוא אחד הטרנדים הלוהטים בעולם הטיולים ואם הכרתם אותו מסרטים הוליוודיים, כיום ניתן ליהנות ממנו גם בארצנו הקטנטונת ואם טרם התנסיתם בכך, אתם צפויים להתאהב. בזוג, משפחה ואפילו לגמרי לבד, מדובר בחוויה סוחפת ועוצמתית שתשאיר אתכם עם טעם של עוד ובלבד שתשכילו לתכנן אותה בהתאם כדי להפיק ממנה את המקסימום. איך עושים את זה? כל התשובות לפניכם.

שיירת העמק

 

1. תכנון המסלול

תכנון המסלול ובחירת לוקיישן מוצלח לחנייה למהלך הלילה, הם ללא ספק בין הדברים החשובים ביותר בטיול שכזה ולכן כדאי להתאים אותם לסגנון החופשה שאתם מחפשים, תחומי העניין שלכם והרכב הנופשים. למשל, אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי, כדאי שתבחרו מסלול שעובר באתרים אשר מתאימים להתניידות עם עגלת ילדים.

 

2. בחירת אתר לינה

חשוב להיערך מראש לכך שלא בכל מקום ניתן להעמיד קרוואן בנוחות ולכן כדאי לבחור קמפסייט מתאים ולוודא שיש בו כל מה שאתם זקוקים על מנת למלא מצברים (תרתי משמע) ולא פחות חשוב – נוף נעים ואווירה שקטה להתעורר אליהם בבוקר.

 

3. שכירת קרוואן

כעת, כדאי לשריין קרוואן שמתאים למסלול שבחרתם וההרכב בו אתם מטיילים. שימו לב כי הוא כולל את כל הפסיליטיז להם אתם זקוקים (מקלחת, מטבחון, חלוקה לחדרי שינה וכיו"ב) וכי כל המערכות תקינות. לנוחיותכם, בקרוואן העמק תוכלו למצוא השכרת קראוונים מודרניים ומאובזרים היטב, לרבות שינוע לנקודת היעד כך שכל שיישאר לכם לעשות הוא ליהנות מהחוויה.

תכנון המסלול

 

4. ארזתם לבד?

אחרי שבחרתם מסלול וקרוואן, נשאר לכם להתכונן מבחינת הכנות ואבזור, לוודא שיש לכם את כל הציוד אשר נדרש על מנת ליהנות מחופשה בסגנון עליו אתם חולמים, לרבות אוכל, מים, ביגוד ומשחקים. בנוסף, אם אתם מתכוונים לבשל בקרוואן, בדקו האם המטבח מאובזר ואם לא, אל תשכחו להצטייד בהתאם.

 

5. תיהנו מהחוויה

בחרתם מסלול, שכרתם קרוואן, ארזתם בהתאם… מה נשאר? להתמסר לחוויה וליהנות ממנה! זה הרגע לצאת לטיול ולהכיר את ישראל היפהפייה שלנו מנקודת מבט חדשה ומסקרנת. בהקשר זה, אל תשכחו לשמור על סביבה נקייה וכמובן, לנהוג בזהירות. אז כמו שאומרים, סעו בשלום וחיזרו לשלום! לסיכום, טיול קרוואנים הוא חוויה עוצמתית שחייבים להתנסות בה כדי להבין על מה כולם מדברים. האמינו לנו, אתם עומדים לגלות עולם חדש של טיולים וזו בהחלט לא תהיה הפעם האחרונה.

תהנה מהחוויה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות