נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מועדונים הכי מומלצים בברלין?

מועדונים בברלין

ברלין מושכת אליה צעירים ובליינים מכל קצוות תבל ויש שהכתירו אותה כבירת חיי הלילה העולמית, הבלתי מעורערת. בין אם תסכימו או לא, על דבר אחד לא נתווכח – סצנת המסיבות של ברלין אכן מפתיעה לטובה ולא משנה מהו הז'אנר האהוב עליכם, לא תתקשו למצוא אותו. 

 

מועדונים ומסיבות בברלין

רוצים להתקרחן עם מוזיקת טכנו עד אור הבוקר או שמא אתם חובבי פופ אנגלי? בברלין יש הכל מהכל ולכן כדאי להגיע עם ראש פתוח – מועדונים מדליקים, חדרי אירוח אקסקלוסיביים ומוסדות מחתרתיים שהתורים אליהם משתרעים למרחקים… אז השאלה היא, מה עושה לכם את זה?

מועדונים בברלין

Berghain

נמנה בין המועדונים המפורסמים בברלין ובעולם כולו ושום רשימה לא תהיה שלמה בלעדיו. הברגהיין ידוע כמסיבה שלא נגמרת ואם חשובה לכם לא רק המוזיקה אלא גם האווירה, זה ללא ספק המקום… הקאטצ' – התור ארוך מנשוא והסלקציה קפדנית במיוחד, אז השאלה היא האם תשרדו?

 

About Blank

עוד מקום שידוע בזכות תור אימתני, אם כי הסלקציה כאן הרבה פחות מורגשת ולא פחות חשוב – האווירה אינטנסיבית פחות ויש גם פינות צ'יל למצוא בהן מרגוע. ועדיין, אם אתם בקטע של ריקודים עד שעות הבוקר – זה בהחלט המקום.

 

Kater Blau

מועדון שיש בו הכל מהכל – מיטיבי לכת יהנו מרחבת ריקודים מטורפת עליה מנצחים מיטב הדיג'ייז המקומיים ואילו השואפים לנוח ימצאו רחבת צ'יל מסתורית וגם ערסלים, נדנדות ושאר מתקנים למי שהילד הפנימי שלו רוצה להגיח. גם המחיר נוח ותפריט הנשנושים נגיש.

 

Ritter Butzke

המועדון החל את דרכו כקלאב לא חוקי במפעל נטוש ואמנם מאז ועד היום מים רבים זרמו בנהר, הוא מצליח לשמור על אופיו המחתרתי, מבלי להתפשר על ליין מוזיקלי מוקפד ולא פחות מאשר 4 רחבות. זהו מקום מושלם להתמנגל עם הקהל המקומי.

מועדונים בברלין

Weekend

אם חשבתם שהאלכסנדרפלאץ תוססת רק בשעות היום, תחשבו שוב – בשעות החשיכה הבניין הסובייטי עוטה חיים משל עצמו ואם תעלו לקומות 12-13 תגלו את אחד המועדונים הכי שווים בעיר. חוץ ממוזיקה מעולה, אל תוורתו על תצפית פנורמית מדהימה.

 

Süss. War Gestern

בשונה ממועדונים אקסקלוסיביים שגובים מחיר כניסה שערורייתי ותפריט אלכוהול שיגרום לכם לנוע באי נוחות, כאן תיהנו ממסיבה חינמית ובירה איכותית במחיר נוח לכיס. גם המוזיקה מפתיעה ויש ליינים רבים, כך שתוכלו לבחור בהתאם למצב הרוח.

 

Watergate

מועדון מיינסטרים חביב שהייתרון הגדול שלו הוא שהוא פועל לאורך השבוע כולו ולא רק בסופי שבוע, מינגלינג עם צעירים מרחבי אירופה ונוף המדהים, ששמור בעיקר למי שישכילו להישאר עד הזריחה.  לסיכום, לא משנה איך אתם אוהבים את חיי הלילה שלכם, ברלין תפתיע אתכם לטובה עם ליין מסיבות מטורף לצד אפשרויות רגועות יותר כמו פאבים, ברים ובתי קפה שפתוחים מאוחר.

מועדונים בברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חיי לילה
נכנסים לברגהיין
כך תצליחו להכנס לברגהיין

מועדון הלילה המפורסם של ברלין עשה לעצמו שם דבר בסצנת הבילויים של ברלין וחלק גדול מהקסם והמסתורין שאופפים אותו,