נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תצליחו להכנס לברגהיין

נכנסים לברגהיין

מועדון הלילה המפורסם של ברלין עשה לעצמו שם דבר בסצנת הבילויים של ברלין וחלק גדול מהקסם והמסתורין שאופפים אותו, ניתן לייחס לסוד השמור (שכנראה יילך איתו לקבר) – איך מצליחים להכנס אליו? אבל מה שנראה כמשימה בלתי אפשרי, בהחלט ניתן להגשים באמצעות כמה צעדים. האם זה קל או קשה? תחליטו אתם.

 

ברגהיין מי?

אם לא שמעתם על המועדון האגדי הזה, אולי מוטב שתדפדפו הלאה, אחרי הכל מדובר במועדון המפורסם ביותר באירופה וככל הנראה גם זה שנוקט בסלקציה הקפדנית ביותר. הוא החל את דרגו במועדון פשיט לקהל הגברי וכיום מושך קהל מכל המינים ואנחנו באמת מתכוונים לכולם, כולל כולם.  אז איך נכנסים למועדון הנחשק? שימו לב – לפניכם מידע פנימי שרק מקומיים יודעים.

נכנסים לברגהיין

קודם כל, איך מגיעים בכלל?

המשימה הראשונה היא למצוא את המועדון ויש שיעידו שזו שלעצמה משימה לא פשוטה – הוא נמצא באחוזה תעשייתית בפרידריכסהיין (Friedrichshain), במה שנראה כאזור נטוש ולכן רבים חושבים שהתבלבלו בדרך. אבל אם אתם רואים לצדכם אנשים עוטי תלבושות צבעוניות, אתם כנראה צועדים לכיוון הנכון וכאשר תבחינו בתור ארוך המשתרך למרחק – הגעתם.

 

ממתינים בתור? טעות מספר 1

אם חשבתם שאם תמתינו בתור, בסופו של דבר תיכנסו – תחשבו שנית, כי אתם צפויים לראות את החמה זורחת ועדיין להמתין, אבל האמת היא? הסלקטורים כבר החליטו מזמן שלא להכניס אתכם… אתם לא מגניבים מספיק.

נכנסים לברגהיין

אין קוד לבוש, אבל הוא הקובע

זאת אומרת שאין ליין תלבושות מסוים שיכתיב האם תיכנסו או לא, אתם פשוט צריכים להיות סופר מגניבים וזה לא פשוט בכלל, כי על הדרך אתם צריכים להיות גם לא מתאמצים מדי, לא שערורייתיים מדי, לא "וואנאביז"… מה כן? קווירי במידה, צבעים כהים (רצוי שחור), בלי פייטים, נצנצים או אמירות זועקות… וסטייל נוטף (אבל לא מתאמץ כאמור). אם הבנתם, אשריכם.

 

ומה עוד יכול לעזור? טיפים מנצחים

  • דברו גרמנית: יש העדפה מובהקת לקהל מקומי ובנוסף קיים סיכוי שישאלו אתכם שאלה מכשילה כמו "למה הגעתם?" ואם תתחילו לגמגם, אתם בחוץ.
  • הגיעו מאוחר: כמה מאוחר? לא לפני חצות ורצוי אחרי 4, אז התורים מקצרים.
  • מבושמים? כן. שיכורים? לא ולא. 
  • חנופה – לא בבית ספרנו: גם לא שוחד, זה לא מגניב.
  • פאסון – כן: אל תתנהגו בקולניות ורצוי שלא תהיו חלק מקבוצה גדולה – שימרו על דיסטנס (תשתקו) וקוו לטוב.
  • דעו להפסיד בכבוד: אמרו לכם לא? תמשיכו הלאה, יש לסלקטורים כאן זיכרון פנומנלי.

ולסיכומו של דבר, היפטרו מהפלאפון – אסור לצלם בפנים וגם אם נכנסתם, זה לא אומר שלא יעיפו אתכם בבושת פנים. כמו שאמרנו, לא פשוט להיכנס לברגהיין ולא פחות חשוב – לא פשוט להישאר… אז מה אתם אומרים? חושבים שאתם מגניבים מספיק? בהצלחה עם זה.

נכנסים לברגהיין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חיי לילה