נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי

האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי

אמרתם דובאי, אמרתם אטרקציות. דובאי ידועה בזכות היותה יעד נופש מפנק במיוחד המושך אליו המוני מבקרים מדי שנה, בין היתר בזכות האטרקציות המשוגעות שהיא מציעה לאורחיה – פארקי מים ושעשועים, מוזיאונים מרתקים, נקודות תצפית מרהיבות ואפילו מתחם סקי מטורף שפועל בשיא הקיץ. סקרנים לשמוע עוד? אספנו עבורכם את האטרקציות השוות ביותר!

 

בדובאי תמצאו אטרקציות לכל המשפחה – גדולים, קטנים, אמיצים במיוחד וגם עבור אלה שמעדיפים לשבת רגל על רגל ולא להתאמץ. ההיצע גדול והבחירה קשה, אבל יש כמה אטרקציות שאם לא ביקרתם בהן, זה לא נחשב שביקרתם בדובאי. מה לא כדאי לפספס? דובאי – החופשה הבאה שלך מתחילה ממש כאן –

 

קניון דובאי

אי אפשר שלא לפתוח את הרשימה עם הקניון הענק שמהווה אטרקציה בזכות עצמו וכולל בתוכו גם לא מעט מהאטרקציות הכי מפורסמות של דובאי.

מה בקניון? 1,200 חנויות של מיטב המותגים לצד מעצבים ששווה להכיר, מתחם אוכל מטורף בו תמצאו הכל מהכל (תגיעו רעבים), מפלי ענק שחובה לראות ושפע רב של אטרקציות.

אטרקציות בקניון דובאי: מתחם החלקה על הקרח, אקווריום עם עולם תת ימי עצום, פארק מציאות מדומה VR ועוד.

 

סקי דובאי

מזג האוויר המדברי בדובאי לעיתים מקשה על ההנאה מהאטרקציות שנמצאות באוויר הפתוח, במקרה כזה (או אם סתם בא לכם להתרענן בשיא החום) כדאי לכם לבקר במתחם סקי דובאי. מתחם זה, הנמצא בקניון האמירויות, מציע מדרונות שלג עם מגוון רמות ומסלולים ושלל הפתעות מפתיעות גם לקטנטנים שבחבורה.

 

ספארי מדברי

טיול ג'יפים מסעיר במדבר דובאי יהפוך כל חופשה לבלתי נשכחת. מדובר בחוויה פופולרית אך אותנטית שתאפשר לכם להכיר את דובאי האמיתית, ליהנות מנופים עוצרי נשימה ופעילויות מדבריות כמו רכיבה על גמלים, גלישת חולות, אירוח בדואי ועוד.

 

מכוניות יוקרה

אם תסתכלו על כבישי דובאי לא תתקשו להבחין במכוניות היוקרה מנקרות העיניים – חלק ממכוניות אלה שייכות לעשירי דובאי, אבל רובן מושכרות על ידי תיירים ממש כמוכם, שרוצים להגשים חלום ישן. לרשותכם לא מעט חברות השכרה דרכן תוכלו לשכור את רכב חלומותיכם לכמה שעות או יותר. אז מה אתם אומרים – בנטלי או רולס רויס?

 

בורג' ח'ליפה

המגדל הגבוה ביותר בעולם ניצב בדובאי במלוא הדרו ומציע לאמיצים הזדמנות להציץ מלמעלה ולראות את העיר היפהפייה ממעוף הציפור. יש בו שלל אטרקציות, מסעדות וגם דירות מגורים, אבל גולת הכותרת היא כמובן מרפסת התצפית הפנורמית אשר מושכת אליה המוני תיירים סקרנים וחובבי צילום.

 

לסיכום, בדובאי יש המון לראות ולעשות והכל שאלה של תחומי העניין שלכם, הזמן שעומד לרשותכם, העונה בשנה וכמובן – תקציב. אבל לא משנה מתי, כמה ולמה הגעתם לדובאי, יש אטרקציות מסוימות שאתם חייבים לבקר בהן. פספסתם אחת מהן? כנראה שתצטרכו לשוב לדובאי.

קניון דובאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אטרקציות ואירועים
יום מושלם בברלין
כך תתכננו יום מושלם בברלין

ברלין היא עיר תוססת שמושכת אליה המוני מבקרים מדי שנה. מחירי טיסה אטרקטיביים והיצע מלונות מטורף, מאפשרים למטיילים מארץ