נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תתכננו יום מושלם בברלין

יום מושלם בברלין

ברלין היא עיר תוססת שמושכת אליה המוני מבקרים מדי שנה. מחירי טיסה אטרקטיביים והיצע מלונות מטורף, מאפשרים למטיילים מארץ הקודש לבקר בה בקלות ורבים קופצים אליה לנופש זריז של סופ"ש בלבד. במצב כזה, חשוב לתכנן בקפידה כל יום בטיול – איך עושים את זה? לפניכם המתכון ליום מושלם בברלין.

 

כמה מילים לפני שנתחיל

עבור כל אחד מאיתנו היום המושלם קצת שונה. זה תלוי בתחומי העניין, הרכב המטיילים והעונה בשנה… לכן, מדובר במתכון כללי שיתן לכם חופש פעולה, כאשר ההמלצה היא להקדיש כל יום לאזור אחר בעיר או ז'אנר פעילות שונה (היסטוריה, תרבות וכד').

יום מושלם בברלין

ארוחת בוקר

ארוחת בוקר מזינה היא המפתח להתחלת היום (המושלם, כאמור) ברגל ימין ולכן לא כדאי לדלג עליה. אנחנו באופן אישי ממליצים לבחור מראש מלון שמציע ארוחת בוקר קונטיננטלית, אחרת תאלצו לגלות שבברלין מרבית בתי הקפה נפתחים לקראת 10… אבל אם אתם מתעקשים – מומלץ להתחבר לחוש הריח ולגשת למאפייה מקומית שעולה ממנה ניחוח פחמימתי. פשוט וטעים.

 

אטרקציה או שתיים

כאן מגיע החלק שאתם משלימים בעצמכם בהתאם למה שמעניין אתכם לראות. אם מדובר באטרקציה גדולה (מספר שעות) לא היינו דוחסים יותר מאחת ואם מדובר במשהו שהוא יותר לכיוון של sightseeing בהחלט אפשר להרכיב מסלול נחמד.

הנה כמה רעיונות:

  • ברלין ההיסטורית – חומת ברלין, צ'ק פוינט צ'ארלי, המוזיאון היהודי, שער ברנדנבורג.
  • תרבות ומורשת – אי המוזיאונים, שדרות אונטר דן לינדן, בניין הרייכסטאג.
  • עם ילדים – מוזיאון העתיד, גן החיות של ברלין, הגנים הבוטניים, מוזיאון הילדים ANOHA.

יום מושלם בברלין

ארוחת צהריים

האופציה האהובה עלינו היא ארוחה תוך כדי הליכה (טוב נו, אפשר לשבת) באחד השווקים הצבעוניים של ברלין. איזה שוק? תלוי בכם, בנכונות שלכם להתנייד בעיר ובאטרקציה האחרונה שביקרתם בה… כמה אופציות שוות: Markthalle Neun, Kollwitzplatz, Schönhauser Allee, Bite Club.

חשוב: לבדוק את הימים ושעות הפתיחה של כל אחד מהשווקים.

 

פארק אורבני

אתם בטח חושבים "איך נעביר בפארק כמה שעות?", אבל הפארקים של ברלין הם לא מה שחשבתם. יש בהם המון אפשרויות לפעילות מהנה, פינות להתחרדן בהן תחת השמש, מתקני שעשועים ואפילו שכשוך באגם. תאמינו לנו, לא תתאכזבו. איפה זה קורה? פארק טירגארטן, אגם מוגלזי, פארק מאואר, Volkspark Rehberge.

 

ולסיום… ארוחת ערב וחיי לילה

בברלין יש מסעדות מעולות (מומלץ להזמין מקום) לרבות מסעדות מישלן מדהימות. לחילופין, תוכלו ליהנות מארוחה קלילה באחד מבתי הקפה המקומיים או לנשנש תוך כדי תנועה באחד הבארים האופנתיים ומקומות הבילוי. אפרופו בילוי, גם אם סצנת חיי הלילה של ברלין לא מושכת אתכם (וחבל), לא כדאי לוותר עליה. מה בנמצא? החל מפאבים מסורתיים שאפשר לקפוץ אליהם לכוס בירה מרעננת וכלה במועדונים עם מסיבות קונספט מכל סוג שעולה בדעתכם.

יום מושלם בברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אטרקציות ואירועים