נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת על הטיסה לברלין

טיסה לברלין

מתכננים חופשה בברלין עם היקרים לכם או שמא מדובר בנסיעת עסקים מרעננת לאחת הערים הכי מסקרנות בעולם? ריכזנו לפניכם את כל מה שכדאי לדעת כדי להיערך לטיסה בצורה הטובה ביותר ואפילו לחסוך כמה יורו על הדרך. 

 

מתי הכי כדאי לטוס לברלין?

התשובה הקצרה היא חודשי מאי-ספטמבר, שמהווים את שיא עונת התיירות ומשלבים בין מזג אוויר לאטרקציות ופעילויות. עם זאת, טיסה בחודשים אחרים תאפשר לכם ליהנות ממחירים אטרקטיביים בכל הקשור לטיסה ולינה… אז אם אתם לא פוחדים מקצת שלג – בחודשי החורף תיהנו מאווירת חג מולד קסומה, שווקים, מוזיאונים ומסעדות ואילו בעונות המעבר תיהנו מרומנטיקה באוויר, אירועי תרבות ונופים מרהיבים.

טיסה לברלין

מהי חברת התעופה המומלצת ביותר?

הכל שאלה של מה הופך טיסה למוצלחת בעיניכם – לצוות ישראלי וטיסה ישירה, מומלץ לבחור בחברה כחול-לבן כמו אל-על או ארקיע. למחירים נוחים, כבודה נוחה (אבל עם עצירת ביניים) – חברות אירופאיות רבות כמו טורקיש, לופטהנזה וסוויס, ישמחו לתת לכם שירות. ולמרבה השמחה, גם חברות לואו קוסט כמו וויז, איזי ג'ט וריין אייר לוקחות חלק בתחרות עם טיסות ישירות (ללא כבודה) ומחירים אטרקטיביים.

 

כמה עולה טיסה מתל אביב לברלין?

עלות הטיסה תלויה במספר גורמים והטווח רחב. בין היתר:

  • מועד ההזמנה – 3-6 חודשים טרם הטיסה יופיעו המחירים הזולים ביותר.
  • העונה בשנה – חודשי הקיץ והחגים הם העמוסים והיקרים ביותר.
  • סוג הטיסה – טיסה דרך חברת לואו קוסט תהיה זולה יותר לעומת חברת תעופה סדירה.
  • כבודה – במידה והיא לא כלולה במחיר, תוספת עבורה יכולה להזניק את מחיר הטיסה.
  • מספר העצירות – טיסה עם עצירת ביניים (בחברה סדירה) תהיה זולה לעומת טיסה ישירה.

ובכל זאת, אם אנחנו חייבים לכמת את זה למספרים, מדובר בכ-150-200 יורו בממוצע לטיסת לואו קוסט (לעתים פחות, אך לא בשיא העונה) ועד 500 יורו לטיסה סדירה בשיא עונת התיירות.

טיסה לברלין

מהו משך הטיסה לברלין?

טיסה ישירה תיקח 4-4.5 שעות בממוצע ואילו טיסה עם עצירת ביניים תהיה ארוכה יותר, כתלות במיקום ומשך הקונקשן.

 

היכן נוחתים ואיך מגיעים למרכז העיר?

נמל התעופה ברנדנבורג הוא השדה המרכזי, יש בו 4 טרמינלים ביניהם ניתן לעבור בהליכה לצד דיוטי פרי, מסעדות ובתי קפה. הוא נמצא במרחק נסיעה של 45 דקות ממרכז ברלין וישנן דרכים רבות להגיע אליה – הזולה ביותר הינה באמצעות קווי אוטובוס של חברת BVG או JetExpressBus. בנוסף, ישנה תחנת רכבת שעוצרת בתחנות מרכזיות בעיר וכמובן – אפשרות להזמין מונית ספיישל שתיקח אתכם לאן שתרצו.

לסיכומו של דבר, ברלין היא אחת הערים הפופולריות ביותר בעולם, גם בקרב תיירים מישראל שפוקדים אותה בהמוניהם לאורך השנה כולה, אבל אם אתם רוצים ליהנות ממנה באמת, המידע שריכזנו למעלה יסייע לכם לעשות את זה.

טיסה לברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיסות
טיסה לברלין
כמה עולה טיסה לברלין?

ברלין היא אחת הערים האירופאיות התוססות ביותר בעולם והיא אהובה ופופולרית בקרב תיירים מכל קצוות תבל. היא ידועה כיעד