נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עם איזה חברת תעופה הכי מומלץ לטוס לברלין?

לטוס לברלין

 

ברלין היא עיר מסקרנת שיש בה הכל מהכל וככזאת היא מהווה גורם משיכה להמוני משפחות, צעירים, זוגות וקבוצות מכל רחבי תבל וגם מישראל. למרבה השמחה, מדי שבוע יוצאות טיסות רבות מנמל התעופה בן-גוריון לעבר עיר הבירה של גרמניה וכל שנותר לעשות הוא לבחור את הטיסה עליה תעלו אתם. איזו חברה הכי מומלצת, כמה זה עולה ומהו הזמן הטוב ביותר? המשיכו לקרוא.

 

ברלין, עיר ללא הפסקה

לפני שאתם עולים על מטוס שייקח אתכם לעיר התוססת הזאת, חשוב לעשות תיאום ציפיות ולהיערך לקראתה. אז מה צפוי לכם בחופשה בברלין? כל מה שתרצו – המון היסטוריה ואירועי תרבות, מוזיאונים מרתקים, מסעדות מעולות, שווקים ססגוניים, מופעי רחוב, שופינג ואטרקציות מדהימות לגדולים וקטנים.

לטוס לברלין

עם מי לטוס לברלין – הבחירה שלכם

היות והקהל הישראלי מוצא את ברלין מושכת במיוחד, ישנן שפע של טיסות מדי שבוע, על קו תל אביב-ברלין והבחירה בידיים שלכם.

  • כחול-לבן: חברות ישראליות כמו אל-על וארקיע מפעילות טיסות ישירות לברלין, עם צוות דובר עברית ושירות אדיב. החסרון – המחיר לעתים גבוה מהממוצע בשוק ולכן מומלץ לרכוש במכירות מוקדמות, מבצעים ונקודות מועדון.
  • טיסות סדירות: חברות רבות מציעות טיסה מתל אביב לברלין – לופטהנזה, טורקיש איירליינס, אייר פראנס, אוסטריאן, סוויס ועוד. המחירים לרוב נוחים, במיוחד למזמינים מראש אך החסרון – לרוב מדובר בטיסה עם עצירת ביניים וכדאי לאתר אחת קצרה.
  • לואו קוסט: חברות הלואו קוסט הביאו לחיינו בשורה משמחת של טיסות ישירות וזולות במיוחד, גם לברלין. מי מציעה את התענוג? ריינאייר, וויז אייר, איזי ג'ט ונוספות. החסרון – אם מוסיפים כבודה (למעט תיק גב) המחירים מתקרבים לממוצע העונתי.

אם כך, מהי חברת התעופה הטובה ביותר? זה תלוי בכם ובמה שהכי חשוב לכם. אם אתם מדברים על מחיר אטרקטיבי ואין לכם בעייה לטוס "לייט" (בלי לשלוח מזוודה לבטן המטוס), חברות הלואו קוסט לוקחות ובגדול, על אחת כמה וכמה אם תשכילו להזמין מראש.

לעומת זאת, אם אתם אוהבים את הטיסה שלכם נוחה, עם מרווח רגליים סביר, שירות הכולל ארוחות ואפשרות לשלוח כבודה לבטן המטוס, כדאי שתבחרו בחברה סדירה, ישראלית או אירופאית – הבחירה שלכם, אבל אם אתם מעדיפים להגיע מהר ואין לכם בעייה לשלם עוד קצת עבור התענוג – כחול-לבן זה שם המשחק.

 

מתי הכי מומלץ לטוס לברלין?

גם כאן זה עניין של העדפה ואין תשובה אחת נכונה, אבל אם אתם רוצים לשלב בין מזג אוויר נעים לאווירה תוססת ושמחה – שלהי האביב עד תחילת הסתיו (משמע מאי עד ספטמבר) יהיו בחירה מנצחת.

לסיכומו של דבר, ברלין היא עיר מדהימה, בכל הרכב ובכל עונה בשנה ויש לא מעט חברות תעופה שישמחו לסייע לכם להגיע אליה. העיקר, הזמינו כרטיסים מראש.

לטוס לברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיסות
טיסה לברלין
כמה עולה טיסה לברלין?

ברלין היא אחת הערים האירופאיות התוססות ביותר בעולם והיא אהובה ופופולרית בקרב תיירים מכל קצוות תבל. היא ידועה כיעד