נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיסה לברלין?

טיסה לברלין

ברלין היא אחת הערים האירופאיות התוססות ביותר בעולם והיא אהובה ופופולרית בקרב תיירים מכל קצוות תבל. היא ידועה כיעד ליברלי, תוסס ודינמי שיש בו שפע אטרקציות, פעילויות ופסטיבלים לאורך השנה כולה, המקומיים מסבירי פנים ויש המון מסעדות מעולות שלא ישאירו אתכם רעבים. אבל כמה עולה טיסה לעיר המסקרנת ומתי הכי כדאי לבקר בברלין? ממש כאן.

 

למה דווקא ברלין?

לפני שנדבר על מחיר הטיסות והעיתוי המוצלח ביותר לפקוד את עיר הבירה של גרמניה, חשוב שנענה על השאלה – מכל המקומות בעולם ומכל הערים היפהפיות שמציעה גרמניה למבקריה, למה דווקא ברלין? התשובה לכך פשוטה – בברלין יש הכל מהכל, כך שלא משנה מהו סגנון החופשה שאתם הכי אוהבים, תחומי העניין שלכם או הרכב הנופשים, תמצאו בה את מבוקשכם בלי הרבה קושי ומה שבטוח, לא ישעמם לכם לרגע (אלא אם תחפצו בכך, זאת אומרת).

טיסה לברלין

מתי הכי טוב לטוס לברלין?

אם אנחנו מתייחסים לעומס תיירים כמדד לעיתוי מוצלח, הרי שחודשים מאי-ספטמבר נחשבים לשיא עונת התיירות בברלין, אז שוטפים אותה המוני תיירים הודות לשילוב אידיאלי בין מזג אוויר, אטרקציות באוויר הפתוח ואירועי תרבות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי גם מחיר הטיסות והלינה בהתאם ולכן אם רוצים לחסוך מעט, כדאי לדעת שברלין מעניינת ויפה לאורך השנה כולה.

החורף למשל הוא עיתוי טוב למי שרוצה ליהנות מאווירת חג מולד, סיילים, מוזיאונים ומסעדות ולא פוחד מקצת שלג. ביגוד חם פותר הכל. עונות המעבר לעומתו עשויות להיות הפכפכות מבחינת מזג אוויר אך נחשבות רומנטיות במיוחד, עם טמפרטורה נעימה בשעות היום והמון פסטיבלים צבעוניים ששווה לבקר בהם.

 

אז… כמה עולה טיסה לברלין?

טווח המחירים רחב ומושפע מכמה גורמים. העיקרי שבהם הוא התקופה בשנה, כאשר בשיא עונת התיירות המחירים גבוהים יותר לעומת תקופות אחרות ובנוסף, ככל שתדחו את הזמנת הכרטיסים לדקה ה-90, המחירים יהיו גבוהים יותר. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא האם מדובר בטיסה ישירה או עם עצירת ביניים והאם מדובר בחברת תעופה סדירה או לואו קוסט.

בגדול – מחיר הטיסה יכול לנוע בין 100-200 יורו למשריינים כרטיס מוקדם, לחברת לואו קוסט (ללא מזוודה לבטן המטוס), 250-500 יורו בממוצע לטיסה בשיא עונת התיירות (בהזמנה מוקדמת).

טיסה לברלין

כיצד אפשר לחסוך בעלויות?

יש לא מעט דרכים לחסוך במחיר הטיסה, הנה כמה מהן:

  • טיסה שלא בשיא העונה.
  • הזמנת כרטיס 3-6 חודשים מראש.
  • טיסת לואו קוסט ללא תוספת מזוודה.
  • קניית כרטיס במחיר השקה (במועד בו החברות "משחררות" לשוק כרטיסים לעונות הבאות).
  • צבירת נקודות טיסה דרך מועדונים שונים.

לסיכום, ברלין היא עיר מסקרנת שתמיד כיף לבקר בה, לבד או עם המשפחה כולה ואם חשבתם שהטיסה אליה חייבת להיות יקרה – זה לא חייב להיות ככה.

טיסה לברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיסות