נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מכרטיס טיסה ועד האטרקציות – כך תתכננו טיול מושלם לברלין

טיול לברלין

מתכננים חופשה בברלין ומתקשים לתכנן אותה? זה לא מפתיע – בברלין יש המון אטרקציות ופעילויות, היצע המלונות מטורף וגם על כרטיסי הטיסה יש תחרות קשה. למרבה השמחה, ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת על מנת לתכנן את החופשה בקלות.

 

מתי הכי כדאי לטוס לברלין?

חשוב שתבחרו מועד מוצלח לחופשה שלכם בעיר הגדולה. מהו המועד הזה? לכל עונה הקסם שלה – חודשי הקיץ הם העמוסים והיקרים ביותר, אך מהווים זמן טוב למי שבונה על אטרקציות באוויר הפתוח ואירועי תרבות תחת כיפת השמים. לעומת זאת, אווירת חג המולד והפסטיבליים החורפיים, הופכים את החורף לעונה מדהימה עבור מי שלא חושש משלג והמחירים אטרקטיביים במיוחד ואילו עונות המעבר מציעות שילוב של טמפרטורות נעימות, אווירה רומנטית, עומס לא רב באטרקציות ומחירים נוחים. אז… מתי נכרטס?

טיול לברלין

כרטיסי טיסה

אחת ההוצאות הכבדות בטיול, במיוחד בהרכב משפחתי, יכולה להיות עבור כרטיסי הטיסה וחלק מהאתגר הוא להוזיל את העלויות. איך עושים את זה?

  • טיסה שלא בשיא העונה.
  • אם אין לכם בעייה לטוס "לייט" (ללא כבודה) – טיסת לואו קוסט.
  • שימוש בנקודות טיסה.
  • רכישת כרטיסים 3-6 חודשים מראש.
  • השוואת מחירים בין הסוכניות השונות, כשאתם במצב גלישה "בלתי נראה".

 

לינה

אפרופו הוצאות כבדות, איך שלא נסתכל על זה – קטגוריית הלינה לוקחת בגדול ולכן לא כדאי לחכות לדקה ה-90. מה בנמצא? הכל! החל מאכסניות מטיילים וכלה במלונות יוקרה מפוארים. רק תוודאו שיש מיזוג אוויר, כן? איך נוזיל עלויות? ככל שתקדימו להזמין מראש, במיוחד שלא בעונה, תיהנו ממחירים אטרקטיביים. בנוסף, כדאי לבצע סקר שוק ולשמור על ראש פתוח לגבי איזור הלינה – יש מלונות מקסימים בכל הדרגות, לא רק במרכז העיר.

טיול לברלין

אזורים נחשקים

אם זהו ביקורכם הראשון בעיר ואתם רוצים להיות במרכז העניינים, רובע מיטה (Mitte) הוא המקום ללון בו. לעומת זאת, חובבי קניות יהנו במיוחד מאזור כיכר פוטסדאמר (Potsdamer Platz), בליינים ימצאו את אזור פרידריכסהיין (Friedrichshain) אטרקטיבי ולמשפחות כדאי ללון בשכונת פרנצלאואר ברג (Prenzlauer Berg). רוצים להוזיל עלויות? אזור וודינג (Wedding) הקסום תפור עליכם.

 

אטרקציות

רשימת האטרקציות המומלצות של ברלין ארוכה מנשוא אבל דבר אחד בטוח – לא משנה מהם תחומי העניין שלכם, ברלין תפתיע אתכם לטובה ולכן כדאי להכין רשימה מראש ולתכנן (בגדול) את המקומות שתרצו לבקר בהם.

בנוסף, מומלץ בחום לרכוש כרטיסים אונליין, אחרת תגלו במהרה שההמתנה בתור יכולה להיות פעילות די מייגעת ואם ניתן לקנות כרטיס משולב לכמה אטרקציות – תיהנו מחסכון משמעותי. אפרופו חיסכון, יש ימים בהם חלק מהאטרקציות פתוחות בחינם – שווה לברר. לסיכום, המפתח לחופשה מושלמת בברלין הוא תכנון מוקדם. כך לא תפסידו פעילויות מעניינות, תיהנו ממלונות טובים ותחסכו לא מעט כסף.

טיול לברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכנות לנסיעה לחו"ל